Gezin auto najaar

Klanten vertellen Kleyweg Den Hoorn

We hechten veel waarde aan ervaringen en reviews van onze klanten. We stellen het daarom zeer op prijs als je jouw bezoek op deze pagina wilt beoordelen.

Schrijf hier je review

Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.

Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

Suzy 1 maand geleden beoordeeld

Johan heeft zo goed geholpen! Super behulpzaam en dankzij zijn inzet is het leasen van een heerlijke Smart Forfour gelukt. De locatie en de sfeer zijn top en ik durf met zekerheid te zeggen dat je hier altijd goed geholpen bent en de consument hier in de spotlight staat! Groet Suzy Gouweleeuw

Prem 1 jaar geleden beoordeeld

Op 17 juni jongstleden, is er een afspraak gemaakt voor een grote onderhoudsbeurt op 25 juni. De auto is daar om 08.00 uur afgeleverd en, na enige tijd wachten, kreeg ik een Opel Agila te leen. Deze auto had minder als een kwart tank en was van binnen nog smeriger dan van buiten. Om 16.30 uur, heb ik telefonisch contact opgenomen met het bedrijf, daar ik nog niets van hun had vernomen. Ik kreeg te horen dat de auto nog op de brug stond, wachtende op een speciaal bandventiel, i.v.m. de aanwezige sensor. Deze sensor zou de volgende week worden geleverd. Daar ik mijn (diesel) voertuig de gehele volgende week nodig had, heb ik ze aangeboden om een standaard ventiel te monteren, (de band was reeds gedemonteerd) en dan een vervolgafspraak te maken. Ik kreeg te horen dat ik de auto dan om 17.00 uur kon ophalen. Aldaar aangekomen, bleek dat er totaal niets aan de auto was gebeurt. Enkel zou er een inspectie hebben plaatsgevonden!! Besloten auto en ventiel weg te halen. Schade: 45,38 !!

zabihi 1 jaar geleden beoordeeld

volgens afspraak beurt uitgevoerd en auto schoon en netjes afgegeven.

zabihi 1 jaar geleden beoordeeld

volgens afspraak beurt uitgevoerd en auto schoon en netjes afgegeven.

Theo Jansen 1 jaar geleden beoordeeld

De koppeling begaf het smiddags om 16 uur, waardoor ik met spoed naar garage Kleijweg reed. Gaf aan de volgende dag de auto niet voor werk nodig te hebben. Terstond werd de reparatie ingepland. Chefmonteur ging gelijk materialen bestellen en kon ook een indicatie van de kosten geven. Top. Kreeg volgende dag een melding dat auto helaas nog niet klaar was, daar er toch meer werk aan was, maar kreeg gelijk te horen dat de vervangende auto al klaar stond. Top. Volgende dag keurige melding gekregen dat auto klaar was en het precieze reparatiebedrag. Kortom alles tot in de puntjes geregeld. Johan, Bart wederom bedankt voor de prima service.

Carlo Daniels 1 jaar geleden beoordeeld

Door een terugroepactie van Citroen werd uiteindelijk duidelijk dat de distributie riem vervangen moest worden. Ik moet zeggen dat ik constant op de hoogte werd gehouden door Autoservice Kleyweg en heel erg goed geholpen ben. Eigenlijk sinds dag 1 dat ik er kom, kan ik alleen maar tevreden zijn. Ga zo door jongens, service is één van de belangrijkste zaken die er is. Daar komen mensen voor terug.

Theo Jansen 3 jaar geleden beoordeeld

Ging voor een kleine beurt en vervanging van een onderdeel. Tijdens vervanging ging ander onderdeel kapot door monteur.Dat onderdeel was niet direct leverbaar. Werd eerlijk over opgebeld en liep vervolgens uit. Moest weekend weg en werd probleemloos door Kleyweg opgelost met een vervangende comfortabele auto. Complimenten voor de eerlijkheid, het constant op de hoogte houden van de track en trace van het onderdeel wat alleen via PSA geleverd kon worden. Voorheen bij James in Rijswijk ook al nette service gehad, maar Kleyweg zit nu dichterbij, ook hier weer voorbeeldige service ontvangen. James autoservice staat garant voor Topservice en betaalbare kwaliteit.

Jan Willem Roza 3 jaar geleden beoordeeld

Kleyweg onderscheidt zich vooral door de klantvriendelijkheid en de persoonlijke benadering. Zowel in de showroom als op de werkplaats is het contact warm, prettig en persoonlijk. Service en reparaties zijn gewoon goed.